מעטפת רפואית פרטית: נספח ייעוץ ואבחנות רפואיות

לפני הליך רפואי שלנו או של בן משפחה, מתעוררות אצלנו שאלות רבות. לפעמים גם ספקות. כדי שנהיה מוכנים ונרגיע מעט את הנפש, נצטרך פאנל של מומחים שיעמוד לרשותנו בכל זמן, ויוכל להעניק לנו שירות רפואי עם יחס אישי
ייעוץ ואבחנות רפואיות

מערכת הבריאות מאפשרת לנו לקבל שירותים רפואיים בהתאם לסוג הביטוח שלנו. חלק מהשירותים האלו הם ייעוץ ואבחנות רפואיות, כאמור, בהתאם לסוג הביטוח שלנו.

עכשיו, מבלי לזלזל חלילה בסגל הרופאים תוצרת כחול-לבן, יש בינינו שיצאו מקופת חולים או ממכון רפואי עם מחשבות כמו "לא בטוח שקיבלתי פה את הטיפול הכי נכון לי" או "לא בטוח אם הרופא הזה אפתי או מיזנטרופ", ובטוח שיש בינינו שעדיין מחכים בחוסר סובלנות לתוצאות הבדיקה האורתופדית. שוב, ומבלי לעשות הכללות, ישנם מקרים בהם רמות השירותים הרפואיים בסל הבריאות הבסיסי הן בואו נאמר, דלות. הבריאות שלנו צריכה יותר מזה וגם השקט הנפשי שלנו רוצה יותר מזה.

אז איפה מסתתר היותר מזה? אצל המרכיב שמרחיב את כיסוי הביטוח האמבולטורי – נספח ייעוץ ואבחנות רפואיות.

ייעוץ ואבחנות רפואיות

כל אחד ואחת מאיתנו נזדקק לייעוץ או לאבחון רפואי בשלב מסוים בחיים. במערכת הבריאות קיים היצע נרחב של טיפולים, שיטות ואסכולות רפואיות, אבל לא תמיד המערכת הזו תענה באופן מקיף ומיידי על הצרכים שלנו, ולא תמיד היא גם ערוכה כדי לסייע לנו בצורה ההולמת ביותר. היו מקרים ועוד יהיו מקרים בהם הציבור הישראלי חש על בשרו את החסרונות של סל הבריאות הבסיסי. לכן לעיתים הציבור פונה לקבלת מענה רפואי אלטרנטיבי, כמו למשל ביקור רופא עד הבית.

באשר לשירותי הרפואה המסורתיים, לא פעם ישנם מקרים חריגים שקשה להישאר אדיש אליהם; לפעמים קשישים נאלצים להמתין זמן רב עבור בדיקות רפואיות, אנשים הסובלים מחרדות ודיכאונות לא זוכים להתערבות רפואית וייעוצית מספקת, נשים בהריון מחפשות בנרות יועצת הנקה זמינה ועוד סוגים רבים ושונים של תרחישים שבהם המענה הרפואי שאנו מקבלים לא עושה עמנו חסד. כאן בעצם נכנס לפעולה נספח ייעוץ ואבחנות רפואיות.

נספח ייעוץ ואבחנות רפואיות

שוק הביטוחים ממשיך בתנופת החדשנות שלו ומגדיל את הערך של תחום ביטוחי הבריאות. כתב שירות ייעוץ ואבחנות רפואיות נועד להרחיב את הביטוח המשלים-אמבולטורי, ולוודא שהמבוטחים יזכו למענה רפואי מהיר וללא המתנה אצל נותני השירות שבהסכם.

  • ייעוץ רפואי – נספח ייעוץ ואבחנות מעניק לכם החזרים כספיים על התייעצויות עם רופא מומחה וקבלת חוות דעת נוספת.
  • בדיקות ואבחנות רפואיות – הנספח מאפשר לכם לבצע אבחנות רפואיות (MRI, CT, ממוגרפיה, פסיכיאטריה, אבחון דידקטי לילדים, יועצת הנקה וכו') אצל כל נותן שירות בהסכם וללא המתנה ארוכה.
  • בדיקות סקר תקופתיות – סל בדיקות רפואיות שכולנו צריכים לבצע מדי שנה על מנת לוודא שמצב הבריאות שלנו תקין. בדיקות אלה נועדו לבחון את התפקוד של מערכות הגוף השונות וכן בדיקות ייעודיות לגילוי מחלות.
  • סל שירותי הריון – בדיקות מקיפות כמו סקירת מערכות, שקיפות עורפית, מי שפיר ושלל בדיקות גנטיות. כמו כן הנספח מעניק החזרים כספיים על שירותים כמו שהייה במלונית לאחר הלידה, יועצת הנקה, קורס הכנה ללידה ושימור דם טבורי.
  • סל שירותים לילד – גם לילדים שלכם ישנה רשת ביטחון רחבה בעזרת הכיסוי הביטוחי המורחב: אבחון וייעוץ דידקטי לילד, אבחון פסיכו-דידקטי לילד, ייעוץ בנושא הפרעות קשב וריכוז ועוד.

רשת ביטחון לכל מצב רפואי

הבריאות והמצב הנפשי שלנו מושפעים תמיד מדברים שאינם בשליטתנו. אין לנו יכולת לשנות את העבר, אין לנו ודאות לגביי העתיד, ואין לנו סיכוי לעלות למונדיאל. מה כן יש לנו? יש את האפשרות ליצור לעצמנו רשת ביטחון שתעניק לנו מענה מהיר ופתרון לכל מצב רפואי בחיים. ושקט נפשי שכל כך מתבקש בתקופה כמו זו.

באמצעות מיטב הרופאים המומחים בישראל, ללא זמן המתנה ארוך ולכל ייעוץ או אבחון רפואי שנזדקק לו – נוכל ליהנות מרפואה פרטית במלוא הגדרתה ובמלוא הדרה. מעטפת רפואית פרטית משלנו.

נספח ייעוץ ואבחנות רפואיות נועד להעניק לנו רשת ביטחון במקרים בהם הבריאות שלנו עומדת למבחן. האפשרות לקבל מענה רפואי מקצועי, מהיר ולפי בחירה מסייעת לנו להתמודד עם המבחן הזה בצורה הטובה ביותר. רשת הביטחון שלכם נמצאת במרחק של שיחת טלפון אחת אלינו לייעוץ והכוונה אל הביטוח הנכון לכם.

נשמח לסייע לכם להרוויח הרבה יותר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו בהקדם

אודות המחבר

Picture of עדן מימון

עדן מימון

בעל רישיון פנסיוני ויועץ משכנתאות
מייסד מגזין FinTech.